fbpx

Stoelyoga oefeningen

Beweeg jij voldoende op je werkdag? Stijve nek even draaien met de schouders pff, misschien is het tijd voor een stoelyoga oefening. Een mini beweegpauze van 30 seconden tot 2 minuten kan je zo veel opleveren. Je activeert de bloedsomloop, verhoogt je concentratie, verbranding en productiviteit. Daarbij kan een minipauze de kansen op burn-outklachten verlagen.

Probeer onderstaande oefeningen eens!

1. Rug twist

2. Holle rug stretch

3. Heup stretch

4. Balans trainen

Benieuwd wat een PMO voor uw bedrijf kan doen? Vraag een gratis intake aan

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Advies nodig?

Bel met ons

U kunt ons op werkdagen bereiken op onderstaand telefoonnummer. Onze adviseurs staan u graag te woord.

contact opnemen

U kunt u vraag ook versturen naar onderstaand e-mailadres. Wij zorgen dat u snel antwoord krijgt.

Afspraak

Komt het nu niet uit? Plan dan een (bel)afspraak in met ons via het contactformulier

Ook interessant om te lezen

Gratis Quickscan

Doe de gratis quickscan om te kijken hoe u om moet gaan met vitaliteit.

500 +
Bedrijven gingen u voor